Happy happy happy!

 
Igår, lördag, så sov dessa muppar över hos mig. Vi fyllde på min gröna färg och fixade även lila dip dye på Emma och rosa på Elin. Vi är fett hipsters! Sen käkade vi god mat och efterrätt. Resten av kvällen och långt in på morgonen bestod av massor av filmer och många skratt.
 
Sen på söndagen så skulle jag bli firad av familj och släkt och då stannade Emma kvar. Första bilden tog vi innan alla hade kommit, bara för att tagga till. Den andra bilden tog vi efter att mina föräldrar berättat att jag ska få tatuera mig, jag spricker snart av glädje.

Mina föräldrar har alltid varit stenhårda på mig och mina syskon att vi måste vänta tills vi är 18 innnan vi får pierca och tatuera oss. Men nu är det så att jag fick göra det ett år tidigare och jag kan inte ens beskriva hur glad jag är just nu!! När jag fick reda på det så började jag gråta för jag vart så chockad och överlycklig, jag har väntat på detta så himla länge! Bästa födelsedagspresenten! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback