L U S H

Tydligt och klart, här finns det bra produkter som även inte ska vara testade på djur. 
In Action. Kajsas kamera var nästintill död efter en timme. Turen var väl att vi hade fler kameror.
 Inbilade mig att alla produkter var choklad, vilket det långt ifrån var.

- Är det macarones jag ser? Ja det var det första jag la märke till när vi steg in. 
Här kommer en hel radda med bilder från gårdagen. I cirkus tre timmar befann vi oss hos Lush nyrenoverade lokal vid slussen. Vi, som bestod av mig, Lina, Anna, Sara, Kajsa och Gabriella, hade fått ett filmjobb då vi skulle vara där och filma deras nyöppning samt att fota lite. Allting såg så gott och ätbart ut, vilket det inte alls var...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback