Nina.

Jag heter Nina Olsson och min familj består av sju halv/låtsas syskon, men för mig är de mina riktiga. Jag bor dock själv med min mamma och pappa i en mindre ort några mil utanför Sveriges huvudstad. Bilden på vänster sida är jag för nästan exakt ett år sedan och den högra är någon månad gammal. Jag fick min systemkamera när jag fyllde 15 för ungefär ett och ett halvt år sedan, Nikon D90. Jag har alltid haft intresset för fotografering,jag fotade med en kompaktkamera i tidig ålder men nu har fotografering blivit min största hobby. Om lite mer än en månad så börjar jag på Tumba gymnasiet, media inrikting foto. Jag är nöjd med mitt val och hoppas jag kommer utvecklas massor.
Och eftersom jag älskar ordspråk så får ni ett här: 

"A Wise Man doesn't brag about his Intelligence"

Jag bjuder också på lite smakprov:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback