Den kalla luften bildar små prickar på vår hud

Det är idag 20 dagar sedan nyår och trots det har endast ett inlägg laddats upp av mig. Men kameran har inte riktigt legat i mina händer den senaste tiden då en trave med plugg var närmare till hands. Jag vill blogga, jag vill fota och jag vill ha all tid i världen för det... men jag har inte den.
   Men idag har jag faktiskt taget tiden till att fotografera! Vid elva tiden kom Reb över till mig och sedan vandrade vi ut till isen för att fota. Egentligen var det en analog uppgift men jag passade på att fota även med min digitala!
Och jaa, HON FRÖS. ------- stackarn, men är riktigt tacksam för att hon ställde upp!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback