Utan minnet vore det ännu svårare att minnas

 
Sitter och för över en massa bilder från min dator till en externhårddisk när jag får syn på en mapp med namnet allhelgonaläger 2011 och var bara tvungen att skumma igenom dem. Det lägret var både jag och Nina iväg på tillsammans med alla andra SKUNK:are i vår kommun, en ungdomsgrupp som hålls av Svenska kyrkan som vi gick med i efter vår konfirmation förra våren.
   Nog om att skolan gör mig nervös och framförallt förväntansfull men dessa känslor väcks även upp när jag får syn på ovanstående bilder. Det är nämligen så att vi ska bli ledare till hösten för årskullen födda -98 som ska konfirmeras. Men det kommer att bli sjukt kul, hoppas jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback