9D KÖTTAR

 
 
Niornasbal som blev en riktigt lyckad kväll. Alla stod på dansgolvet och släppte loss mer eller mindre. Mer än hälften gick hem med fötter som värkte och tjutande öron efter den högljudda musiken och jag var defintitivt en av dem.

Skolplagget, våra alldeles egen designade ziperaller som drog till sig en och annan blick. Framförallt då alla tjejer drog på sig dem till badhuset för en simkoll. 
 
Spexfotot som fick sitt tema bestämt dagen före. Alla kom med egna ideer och förslag om hur vi skulle vara klädda. En del bättre än andra, men så är det väl alltid? Tillslut kom vi överrens om att bära brillor och vara extra stiliga.
 
Tjejkvällen i höstas tillsammans med tjejerna i klassen. En riktigt lyckad kväll med restaurangkäk, fotboll och filmtittande hemma hos Linn.

Pepparkakshusbygge på bildlektionen. Ångrar att jag inte har bilder på resterandes hus i klassen då alla var riktigt kreativa av sig. Men medge att min och Elins kristyr smetade gris toppar de flesta listorna? Tror åtminstone LT kan intyga då dem står för fotot. 


Klassresan som blev en tripp till Gröna Lund. Långtifrån Gotlandsbesöket som var målet men det vart minst lika roligt!

I två år gick vi i samma klass på Lillhaga men för knappt två månader började vi att dela på oss för att gå skilda vägar och inte låta vardagarna bli som förut. Om 18 dagar är det dags för tre års plugg med en ny klass, i en ny ort med helt nya människor. Men det blir en utmaning, en utmaning värd att ge sig in på.

Fotona tillhör fina människor i min närhet och är inte tillåtna att sno. ♥
Kommentarer
Marion säger:

Jag gillar att Fredrik och Dennis gömmer sig på balfotot!

2012-08-05 | 00:58:05
Amanda säger:

Jag måste säga att dom 2 åren verkligen har satt sina spår i hjärtat. Gud så kul man haft. Jag kommer sakna er alla! Finaste, bästa, roligaste klassen. Just nu finner jag inga ord för all tid vi haft tillsammans. Tryggheten, hjälpsamheten, vägledningen, mognaden. Det kommer alltid ha sina spår i hjärtat.
det var svårt att lämna er, ni är så fina på era egna vis.
Vi måste ses igen.
Kärlek till er!! <3

Svar: Jag trodde aldrig att det skulle bli så bra som det faktiskt tillslut blev! Vi har haft riktigt bra stunder och jag kan fortfarande inte riktigt inse att vi aldrig kommer att ses som en klass igen. Jag har inte lämnat det än och kommer nog aldrig att göra det. 9D, 9D forever. ♥ Kramar till alla!
N O L L F O T O

2012-08-12 | 13:40:43
Bloggadress: http://skeppstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback